"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

pátek 14. března 2014

Adrian von Ziegler

Momentálně jsem tak trochu ztratila inspiraci, tak jsem se rozhodla, že vám alespoň napíšu něco o sobě, respektive o Adrianovovi von Zieglerovi. Jeho hudbu jsou objevila naprostou náhodou. Povídkáři často dávajíí k povídkám jako dolnění hudbu, tak jsem na jeden tkový odkaz klikla... A z něho už jsem se hladce dostala 2 hodinám keltské hudby a už jsem nemohla přestat poslouchat. Jeho hudba je trochu zvláštní, není vyloženě líbivá (ty naprosto nesnáším...), ale na druhou stranu mám pocit, že se to musí líbit úplně každému (dobře, to je asi vážně jen pocit...). Když to poslouchám mám takový krásný pocit, no, to se ani nedá popsat... Krásně to vystihla Aria z blogu Aria's dot, když napsala: "Neslyšela jsem už hrozně dlouho něco tak nádherného co se zaryje až hluboko do srdce. Jako by se tóny něžně slévaly s vaší duší a odplavily ji někam daleko. Do světa po kterém každý z nás svým způsobem touží.... Jedním slovem NÁDHERA!"
Já bych to asi schrunula do čtyř slov: Ten chlap je génius!
Ještě jsem si neposlechla všechno, takže to jdu napravit :D . Najdete ho na YouTube, nebo na této stránce:
http://adrianvonziegler.bandcamp.com
Tu vřele doporučuji, protože je tam všechno seřazeno podle alba atd. mnohem lépe se v tom orientuje.
Přeji příjemný poslech (aspoň to zkuzte...)
Jass

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!