"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

neděle 6. dubna 2014

Povídky

Naruto není mým výtvorem, ani majetkem, všechna práva zaslouženě patří Masashi Kishimotovi. Ale děj můj je, nemám problém s tím, kdybyste náhodou chtěly mou povídku na svém blogu, ale ocenila bych, kdybyste se nejdřív zeptali. Pěkné počtení.

JEDNORÁZOVKY
Šifra
Děj: Hmmm. Shikamaru jede na misi do Suny
Žánr: romantika(trochu...)
Postavy: Shikamaru, Temari

Strom
Děj: představovali jste si někdy, že jste strom?
Žánr: depresivní
Postavy: Hinata 

Horečka
Děj: Vlastně to ani moc děj nemá...
Žánr: přeslazený
Postavy: Tenten, Neji
Upozornění: Cukr...

Oheň a Voda
Děj: Láska. Bolest. Smrt. Shrnuté jedné nešťastné lásky. 
Žánr: romantika, tragédie
Postavy: Yahiko, Konan

Pomsta vs. Láska
Děj: Kdyby byl Kimimaro dívka a kdyby nezemřel(a)...
Žánr: Romantika
Postavy: Kimi, Sasuke
Upozornění: Stará verze povídky... (Aneb už je tu lepší ;)), sexuální scény

Láska vs. Pomsta
Děj: Přepis Pomsty vs. Lásky, dějově je to hodně podobné, ale mě se tahle verze líbí víc, co vám?
Žánr: Romantika
Postavy: Kimi, Sasuke
Upozornění: sexuální scény

I válka má svou dobrou stránku
Děj: Kdo chce důkaz o tom, že umím být i nebrutální, nechť čte... Ostatní zdrhejte...
Žánr: Romantika
Postavy: Naruto, Hinata

Pěkně popros
Děj: Kdo tam najde děj, má u mě... povídku dle vlastního přání *tváří se nevině, třeba ještě nevědí o systému povídek na přání...* Prostě opilá Karin a galantní (ha ha ha, to určitě XD) Suigetsu.
Žánr: Tomu už se nedá říkat romantika...
Postavy: Suigetsu, Karin
Upozornění: sexuální scény

Zmrzlé slzy
Děj: SPOILEROVÁ Povídka! Aneb moje vyrovnání se smrtí jednoho muflíka. V mnohém podobné Stromu.
Žánr: Depresivní
Postavy: Cho
Upozornění: Tato povídka obsahuje jeden dost významný spoiler...

Nikdo tě nezabije líp než já
Děj: Průběh je nesmyslný, lehce parodický, závěr... romantický? Aneb když Sakura zjistí, že nesnáší růžovou. A komu to ještě nedošlo, tak... opravdu nemám ráda Sakuru!
Žánr: Trapný, romantický, lehce parodický
Posavy: Sakura, Hidan

Hnijící prázdnota
Děj: Nečekejte romantiku, je konec války, ale vyhráli jsme opravdu? Pokud se vám líbil Strom a Zmrzlé slzy, tak si myslím, že by se vám to mohlo líbit, ale je to víc... zvrhlé :D.
Žánr: Depresivní, poválešný
Postavy: Hinata, Sasuke
Upozornění: sexuální scény

Chlípník Sasuke
Děj: Bože, nečtěte to... Potřebovala jsem něco takovýho napsat, ale :P. Zkrátka jsem viděla obrázek a musela jsem... Prostě se podíváme, co se Sasukemu honí za tím jeho ledovým výrazem (a to jsem myslela, že Pěkně popros je vrchol mého prasáctví...)
Žánr: chlípný
Postavy: Sasuke, Hinata
Upozornění: sexuální témata

Miluju tě, sestřičko

Děj: Ano, jsem úchylák, nečekejte romantiku... Prostě vyděrač Sasuke... A obětavá Hinata.
Žánr: depresivní, zvrhlý
Postavy: Sasuke, Hinata, Hanabi
Upozornění: sexuální obsah

Panda
Děj: Víte, proč se Sasuke nikdy nezajímal o holky? Protože už jednu měl... A i když na dětské lásky nevěřím, jednu jsem vám napsala... 
Žánr: romantika
Postavy: Sasuke, Tenten
Upozornění: sexuální scény

Protože je živá
Děj: Další poválečná povídka, postavy nechám alespoň chvilku v utajení, stejně je to tak krátké, že to hned zjistíte... Je to hlavně o smíšených pocitech...
Žánr: deprese/romantika
Postavy: túdle :P

Rudá guma
Děj: Proč využívat genjutsu jen k boji? Aneb jak Sasuke vymazal Hanabi srdce.
Žánr: Poezie, zneužívání plyšáčků
Postavy: Sasuke, Hanabi

Wild Flower
Děj: Povídka na přání, je to... zvrhlé. Bavilo mě vymýšlet jaké kytky zbírá... A taková perlička měla jsem už dvě stránky napsané, když jsem si to celé smazala tak šikovně, že to nebylo ani v koši...
Žánr: Romantika
Postavy: Ino, Deidara
Upozornění: sexuální scény

Černá Holubice
Děj: „Získej si důvěru dědičky rodu Hyuuga, sveď ji, pošpiň ji a pak ji přiveď sem ke mně. S její pomocí se dostanu Hiashimu pod kůži. Se sílou Hyuugů dokážu mnohé.“ Tato Orochimarova věta podle mě vyjadřuje děj docela jasně. Hodně věcí se nevysvětlí, s tím se musíte smířit, uvítám konspirační teorie :D. Každopádně vypravěč je Sasuke, který si zakazuje se zamilovat.
Žánr: Romantika, Historické, Depresivní (?)
Postavy: Sasuke, Hinata
Upozornění: Vlastně celé je to sexuální scéna XD


DRABBLE
Milovat sám sebe
Děj: nijaký
Žánr: ... depresivní
Postavy: Gaara

Nepotřebuješ oči
Děj: I slepý může vidět... 
Žánr: Romantika
Postavy: Sasuke, Hinata

NA POKRAČOVÁNÍ
Život si nevybereš
Stav: Rozepsané
Děj: Krvavo-romanticko-historická povídka... Na pokračování. Nevím co bych k tomu řekla, na jednu stranu nečtěte a na tu druhou... bych byla hrozně ráda, kdyby se to někomu líbilo. Tu historii berte s rezervou, hodně věcí asi vůbec nesedí, ale já žádnou ucházející historickou knížku o Japonsku nenašla... Chudáci ty postavy.
Žánr: "Historické", romantika, válka,...
Postavy: spousty a spousty... Hinata, Gaara, Kumi, Ino, Shikamatu, Temari, Kankuro, Yamato, Hiashi, Ringo, Matsuri, Kenshin,......
Upozornění: sexuální scény

Rozum a Cit (SasuHina)

Stav: Rozepsané
Děj: Začátek je naprosto nedějový, prostě, Hinata chce přivést Sasukeho do Konohy a je ochotná použít jakékoli zbraně...(ano, opravdu jakékoli, *začíná se dusit krví, která jí stříká z nosu*)
Postavy: Hinata, Sasuke, Tenten, Ino, Yuki, ....
Upozornění: obsahuje sexuální scény

Střípky
Děj: O mě... Nejrůznější smysli i nesmysli inspirované mým životem. 
Žánr: Střífavý
Postavy: Neurčité

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!