"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

pátek 14. března 2014

Anime, co jsem viděla

Nejdřív jsem chtěla dát - Moje oblíbená anime, ale mě se vlastně zatím líbili všechny, které jsem viděla, takže je to buď pečlivým výběrem, nebo mám štěstí :D.
Kaichou wa maid-sama
Naprosto nejlepší, kdo neviděl, jako by nežil :D. Tohle bylo moje první anime a oblíbila jsem si na něm úplně všechno, to si prostě nejde neoblíbit. Romea si strčte *ehm*, dneska chce každá holka potkat svého Usuiho. Boží. Zase jsem dostala chuť se na to kouknout.

Lovely complex
Anime o dvou nepřátelích, kamarádech, komediantech a možná i něco víc, kteří mají oba komplex ze své výšky. Otani je moc malý a Koisumi zase moc vysoká. Jak se to všechno vyřeší? Rozhodně stojí za pozornost.
Oda Nobuna no Yabou
Co byste dělali, kdybyste se z dnešní pohodlné doby přemístili do časů Ody Nobuny, která se snaží sjednotit Japonsko. Přesně tohle se totiž Saruovi stalo, zhostí se důležité úlohy - čistí Nobuně boty. Povýší a dokážejí pomoct? A proč jí tak moc chce chránit? Dějiny se mění.
Princess Lover
Příjemná oddychovka, ale stačilo mi to vidět jednou. Z nějakého mě neznámého důvodu je Teppei šíleně neodolatelný, takže se do něj zamilují všechny příslušníce ženského pohlaví, to by mi zas tak nevadilo, ale neskutečně mě rozčilujou ty jejich k*zy, omlouvám se, ale tomu se nedá říkat prsa, člověk se diví, že se ještě nezlomili v půlce :) . Každopádně to není špatné.

A to nejlepší nakonec... 
Naruto+Naruto Shippuuden
Tohle je prostě naprosto skvělí, když jsem se na to zkoušela dívat poprví, nedokoukala jsem ani první díl. U druhého pokusu jsem koukala, koukala a zase koukala asi měsíc, až jsem byla na konci. Hrozně, hrozně moc doporučuju - i když když jste na mým blogu asi jste to už viděli, ale ti co ne, doporučuju. Miluju to prostředí, miluju ty lidi (obvzlážť Gaaru, Shikamara, Kankura,...) Prostě to celý miluju :D

Mám rozkoukáno pár dalších anime, tak možná v budoucnu přidám pokračování, můj -chtěla jsem říct to read list, ale ono je to sledovací, tak asi wach list? - je hodně dlouhý, takže se těšte (děste).
Jass

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!