"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

pondělí 7. dubna 2014

Oblíbené pairingy (naruto)

Jassmine zase myslela... (nebo nemyslela?) a dostala nápad, že se vyjádří k nejrůznějším možným i nemožným párům, čekejte dlouhý a únavný článek, uvařte si k tomu čajíček, já si ho udělám taky (lipový, kdyby to někoho zajímalo, i když mám chuť spíš na zelený...). Voda na čaj se vaří a já můžu začít :D.
Začneme s mým oblíbeným párem...

GaaHina
Aneb Gaara a Hinata, oni dva jsou prostě dokonalý pár, povahově se k sobě hodí. Ona je tichá, stydlivá, ale přitom vášnivě a vytrvale milující. On je kluk, kterého zranil život, ale přesto svým způsobem citlivý a silný. Jeho vztah k lásce je hodně složitý, nikdy nebyl milovaný, ale už začíná a chce ji, potřebuje ji a zároveň ji chce i rozdávat. Prostě k sobě patří jako chleba a  máslo, kdy už to Kishimotovi sakra dojde!?  GaaHina je oblíbený pár, ale přesto na ně není příliš povídek, nebo nepříliš dobrých... Hodně jich je třeba na blogu Jedna povídka za druhou!!, ale nejsou zas tak dobré, hodně ráda mám Amnézii a When you close one door opens the second (až na to, že já bych tam dala trpný rod....), líbí se mi děj, hlavně u Amnézie, ale je to hrozně napsaný... Možná vám to sem dám opravený. Mezi další kvalitní povídky patří Sabaku no Hinata. Ale naprosto bezesporu nejlepší GaaHina je Bílý písek, který ovšem bohužel nikdy nebude dopsaný, i přesto jsem ale hrozně ráda, že jsem si ho přečetla, protože prostě Aife...
Co se obrázků týče, většina se mi moc nelíbí, ale jeden vám sem dám...
ShikaTema
Já ty dva žeru, tohle je prostě ukázkový příklad "protiklady se přitahují". On je chytrý, milující své přátele, ale líný. Ona je tvrďačka, emotivní a trošičku ( XD ) výbušná. U nich naštěstí zdá se Kishimoto objevil potenciál a začal ho lehce (ve smyslu malilinkato) využívat. Tady už jsou povídky rozmanitější, nejlepší je bezkonkurenčně taková ta povídka, kde něco říkají a v kurzívě je to, co si skutečně myslí, skvělá je i Shikaku má svou snachu stále rád a je toho víc... Tenhle pár byl hrozně dlouho můj nejoblíbenější.
Chudáček Shika ^^


NejiTen
Tenhle pár jsem dřív zas tolik nemusela, ale poslední dobou... Jsou sladký :D. Neji je dříč a génius, zároveň posedlý nespravedlností hlavní a vedlejší rodiny, oproti němu Tenten, která několikrát musela přehodnotit, co vlastně chce, mistrině zbraní. Je houževnatá a nevzdává se, ale zároveň není zas tak silná, jak by chtěla, tak je alespoň vidím já. Příliš dobrých povídek nemají, je jich hodně, protože se skvěle píšou, ale žádná se mi nevybaví, zato fanarty, těch je požehnaně...

Nejimu to jako holce docela sekne...

Tenten, ty si troufáš XD


Jeden z mých nejoblíbenějších NejiTen

Tomu říkám trénink...




InoCho
Chouji a Ino... Dohromady mi sedí mnohem lépe, než Ino se Saiem, na Choujiho se často zapomíná a to je prostě škoda, on je takový hodný milující plyšáček, zato Ino... Na první dojem působí jako barbie, ale ve skutečnosti je hodně silná, ztratila Sasukeho, senseie a přesto funguje, pro mě je hodně těžko rozluštitelnou osobností, přečtěte si nějakou povídku od paní Archivové, ona podle mě Ino umí vystihnout dokonale, nenechte se odstrašit yuri (její InoxPansy povídky jsou nezapomenutelné... popřípadě InoxDrako). Pár Choji Ino se taky okrajově vyskytuje v Lodi v bezvětří, ale opravdu okrajově, ale mám je ráda. A taky, Ino má pořád kecy o tom, jak je Choji tlustej, ale od ní mu to nikdy nevadilo...
Kawaii

SasuSaku
Nesnáším Sakuru! Nesnáším Sasukeho! Takže tenhle pár je pro mě optimální řešení... Aneb jak já říkám, vás dva nemám ráda, tak se běžte miliskovat někam do rohu a nelezte mi na oči... Na tenhle pár je hromada povídek, určitě si najdete nějakou, která vám bude vyhovovat, žádná mě příliš nezaujala...
Zato fanarty dost často stojí za to, ale tady ve vší slunosti *nasadila zvrhlý výraz*
Sasuke hraje na fétnu?! Miluju příčku :D
To Sakuřino tričko je super...
SasuHina
Už zase Sasuke... Tenhle pár není zas taková tragédie, protože se tady dá dobře aplikovat schéma zlý kluk, hodná holka, i když se nepamatuju, že bych četla něco výrazně lepšího... Dost často se tu objevují (stejně jako v GaaHina) domluvené sňatky, dvě bohaté rodiny... Proč ne? Tak nějak se k sobě vizuálně hodí.


Asi jsem se zamilovala...


LeeSakura
Další často omílaný pár, Lee se z nějakého mě neznámého důvodu zamiloval do Sakury, ona ho ze začátku nesnáší, ale postupně... Nemusel by to být tak hrozný pár. Já Sakuru moc nemusím a Lee... je na mě moc energický, ale mám ho ráda :) Jen ten účes Lee, ten účes!(Lee: ale to je aerodynamický účes Gaie-sensei! Já: Námitky se nepřijímají, zkuste okýnko vedle...)
:*

NejiHina
Incest! Dřív mi to vadilo, ale teď... Jsem zvrácená a vím to o sobě, ale proč ne... Na konoze je jedna skvělá, ale už si tak nějak nepamatuju, jak se jmenuje, je smutná a pravdivá, paní Archivová o tom má skvělý soubor haiku. Ze začátku tu byla závist, nepochopení a i něco jako nenávist, ale pak se to začalo měnit... Svým způsobem se k sobě hodí :D


To oblečení je super! Jen ten Hinatin výraz to kazí
KankuHana
Ahhhhhhhhh, miluju tenhle pár, tak proč? Jsem na něj v češtině neviděla jedinou povídku?! Musím už konečně nějakou napsat! On je umělec, ona ta praktická, ona je starší, ale on rozhodně není stydlivý, je to... *došla jí slova*. Mám jen jeden fanart, ale není nic moc...
ShinoHana
Zajímavý to pár... Ještě větší věkový rozdíl, já je u sebe prostě moc nevidím, ale jsou ještě obvyklejší... Jediné, co je podle mě spojuje je Kiba a společná láska k přírodě... Ona má psy, on brouky... Ale obrázek je pěkný...

KankuHina
Přečtěte si Loď v bezvěří, povinně! Myslíte, že Kankuro a Hinata nejdou do hromady? Jdou naprosto skvěle, moje snad úplně nejoblíbenější povídka. Hinata plná tajemství a Kankuro, který je nejdřív omylem, později záměrně, našel.
ShinoHina
Pro mě poměrně snadno uvěřitelný pár. Jsou si hodně podobní a jsou dobří přátelé... Povídku jsem na ně ale nečetla... Oba tiší...
ShinoTen
Přečtěte si Jablkový Granát od paní Archivové, skvělý to pár :D. Možná vám to teď nepřijde, ale fakt to může fungovat.
LeeTen
Další mnou nepochopený pár...
GaaSaku
Běžte s tím někam :P Sice je tam Gaara, ale Sakura mi ten požitek z něj kazí...

Minato Kushina
Miluju je! Nějak jsem na ně pozapomněla... A miluju i jesterry, protože její fanarty jsou prostě... kawaiiii atd. A ten na Minata a Kushinu se opravdu povedl, co se týče povídek... Tohle je decela podrobně rozebrané v anime a...  nemyslím si že se k tomu dá mnoho dodat...
Yahiko Konan
Jak jsem na tyhle dva muflíky mohla zapomenout? Nešťastná, i když opětovaná láska... Deštné trio je fascinující...
Itachi a x
Itachiho příběh mě fascinuje a v hlavě se mi rodí nápadíček.... Spustil to tenhle obrázek :D
KakaSaku
No tak... Tohle mi nedělejte. Vždycky jsem říkala, že na věku nezáleží... ale tohle? Ne! Prostě ne!

ShikaIno
Týmový partneři a... nic. Prostě tady ic nevidím, potenciál 0, ale respektuju, že ho někdo vidí... Prosím, ale já ne. ShikaTema forever!
 InoSai
Víte proč vůbec vznikl tenhle pár? Protože Sai je podobný Sasukemu, jiný důvod to nemá, tenhle pár beru, ale... není v tom cit. Obrázek tudíš dávat nebudu...

Asuma Kurenai
Málem jsem na tyhle muflíky zapoměla, oni jsou prostě... sví :D Je to téměř jediná romantika, kterou nám Kishimoto dopřeje, za to je povedená :D.
HanabiKiba
Proč ne? Když už Kiba s holkou, tak Hanabi... Přečtěte si Haiku pro Hanabi od paní Archivové :D U Hanabi je škoda, že má v narutu tak málo rozvinutý charakter, já ji beru jako trochu větší... zlonbidlo (?) oproti Hinatě, tak nějak... blbě se to popisuje, budu muset něco napsat... Myslím, že Hanabin charakter z velké části vystihuje výraz na prvním obrázku.


Matsuri a Gaara
Je tam Gaara... že váháte :D a Matsuri mám taky celkem ráda, docela se k sobě hodí, i když pořád to není ono... Někdo říká věkový rozdíl... já se ptám, kolik je mezi vašimi rodiči? U mých 9 let... Tohle je prd.
 Mei a Kisame
Dlouhou dobu jsem naprosto netušila, s kým by do toho Mei mohla praštit, četla jsem ji se Sasukem (ta povídka je e slovenštině a název je něco jako Hlavně se nezamilovat) a nebylo to vůbec špatný, ale tak nějak...  Mám hezkej obrázek jí a Kisameho, tak proč ne? Vypadají podobně staří, i když Kisame asi bude o nějaký ten pátek starší XD, tak nějak to podle mě je možné...
KaruiOmoi
Proč vznikl tenhle pár? Protože jsou z jedné vesnice... trochu trapný, já mnohem víc Omoie  vidím s Ameyuri Ringo, ale.... ta už je pár let mrtvá :D

KaruiKiba
To už je lepší, docela mi k sobě sedí, když jsem přemýšlela, s kým bych spárovala Karui, jednoznačně nejlíp  z toho vyšel Kiba...
Suigetsu Karin 
(vy: už je to zase tady! já: co? Zmiňuju je teprve ve druhým článku!)
Hodně lidí je nevidí, já docela jo, aneb co se škádlívá, rádo se mívá...



A abyste neřekli, že tu mám jen hetero...
ShinoKiba
Já je zbožňuju, od chvíle, kdy mi je paní Archivová naservírovala na stříbrném podnose je prostě... mňau :D
Omlouvám se, lepší obrázek jsem nenašla...


 Je tu spoustu dalších párů. OroKimi, OroHina, ItaSaku, PeinKonan, NaruSaku (fuj...), ha, já věděla, že jsem na někoho zapoměla XD, tak sručně

NaruHina
Hinata se k němu nehodí, Naruto je super, ale... prostě ne! Společně působěj hrozně nevině, naivně, pokud v anime skončej spolu... klidně (GaaHina forever!), Hinatě to přeju a budu ráda i za málo, ale v povídkách je přílš nemusím (vy:tak proč je pořád píšeš já:protože se píšou dobře...)

NaruSaku
Jediná poznámka... Vysvětlí mi někdo, jak někteří nejmenovaní mohou přirovnávat Sakuru ke Kushině?! Nic ve zlým, pokud je to i váš názor, ale prostě to nechápu, za vysvětlení budu vděčná...

Viděla jsem i Hidana s Konan, to byla hodně povedená povídka, líbila se mi...
Pokud jsem zapoměla na váš oblíbený pár, řekněte, mohu doplnit... Pokud máte nějako super povídku na jakýkoli pár, napište... Stále hledám nové povídky na čtení...
Radši už končím, tyhle kecy stejně nechce nikdo poslouhat (dělala jsem se s tím celé odpoledne... a to se mám učit na BiO, ať žije prokrastinace!)

EDIT: Já jsem věděla, že jsem opět na někoho zapomněla, aneb Utakata a Hotaru! Vždycky jsem si říkala, že je tam něco víc, než obdiv k senseiovi, myslete si každý co chcete, mě to nevymluvíte. Tenhle pár mám dost ráda.


Ero-Jass

2 komentáře:

  1. Jak můžeš spojit Hinatu a Nejiho, vždyť to jsou PŘÍBUZNÍ!!!!!!!!!!!!!!!!
    A proč se ti nelíbí KakaSaku??????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K tomu bych řekla asi tohle... Zaprvé, tenhle článek už je starší a většina mých aktuálních oblíbených párů už tu není. Zadruhé, NejiHina asi nikdy nebude můj oblíbený pár, ale jen proto, že se k sobě nehodí, ne proto, že jsou příbuzní. Zatřetí, jak si myslíš, že se předává kekkei genkai? Je to dědičnné, pokud už jsi bral/a ve škole genetiku (což doufám, že jo, protože jestli tyhle články čte někdo mladší tak.... opravdu kazím děti), tak znáš takové ty pojmy jako alela a genetická pravděpodobnost, takové ty procenta, závislosti, kdyby se Hyuugové nebrali mezi sebou brzo by Byakugan zmizel z povrchu zemského... Z praktického hlediska by měl být NejiHina jeden z nejpravděpodobnějších párů vzhledem k tomu, jak má Neji silný Byakugan by bylo jen výhodné provdat ho za dědičku klanu. Ale tenhle pár nepatří mezi mé oblíbené, neumím je psát, mohli by o nich být úžasná povídka, i jsem začala, ale... neumím je.
      Za... ále, k čemu je to dobrý, stejně nevím u kterýho čísla jsem skončila... Takže KakaSaku, problém je, že je prostě nevidím. Následující část nemá nikoho urazit, pokud zbožňujete Sakuru, omlouvám se, prostě se jen pokusím vyjádřit svůj názor, i když je to předem odsouzené k neúspěchu... Zaprvé je tu věkový rozdíl, který mi ale nepřijde jako zas až tak závažný problém (vlastně v tom nevidím žádný problém, jen mi přišlo správné na to upozornit...). Kakashi mi prostě nepřijde jako ten typ, no... Nesnáším Sakuru, Kakashiho mám celkem ráda, nevím.... prostě by mě samotnou tenhle pár nikdy nenapadl, možná, ž emi Sakura připadá pro Kakashiho nedospělá, on je tak trochu zlomenej a mám pocit, že Sakura by mu s tím prostě nepomohla...
      Jinak děkuju za komentář, přesně takovýhle potřebuju, donutila jsi mě zamyslet se...

      Vymazat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!