"Nejsem obyčejný zvhrlík, jsem SUPER zvrhlík!" - Ero-sennin, Jiraya-sensei

neděle 4. května 2014

I love my little sister



Ano, koukáte správně Jassmine píše „seriózní“ článek XD. Prostě jsem viděla anime a musela jsem o něm napsat, ale nejdřív napíšu o tomhle, protože už se k tomu chystám delší dobu…
Je to jednodílné (cca.50 min) romantické anime, ale pozor, je to incest, takže pokud tohle ještě nezvládáte, tak na to nekoukejte.
Yori a Iku jsou dvojčata a anime začíná v době, kdy je jim asi tak pět, Yori tenkrát prohlásí, že si Iku vezme, až vyrostou, rodiče se tomu jen smějí a nijak mu to nevymlouvají. Potom se děj posouvá dál a Iku s Yorim jsou v maturitním ročníku (takže jim je osmnáct?). Yori ale už se rozhodně k Iku nechová jako k jeho malé sestřičce, je odtažitý, odmítavý… A Iku se snaží zjistit proč.

Popravdě, ne že bych Iku neměla ráda, ale mnohem víc, jsem si oblíbila Yoriho. Yori si uvědomuje, že to co cítí je špatné a bojuje s tím všemožnými způsoby, Izoluje se od Iku a… ne, nebudu spoilerovat :P. Zkrátka u něj je hrozně vidět ten duševní boj, možná jsem příliš empatická, ale když jsem na to koukala podruhé a už věděla, jak to skončí, brečela jsem už od začátku. Pak je tu Tomoka-chan, aspoň doufám, že se tak jmenuje, tuhle holku jsem fakt nemusela, na jednu stranu ji Yori vlastně využil, ale na druhou stranu… neměla provokovat a chovat se tak jak chovala a chová, prostě jí nemám ráda. Pak je tu ale Yoriho kamarád Yano a musím říct, že to byla moje asi nejoblíbenější postava v celém filmu. Yano je totiž podle mě hodně inteligentní, ale zároveň naprostý flegmatik, nic ho nerozhodí. Yano má hlavně hrozně dobrý pozorovací smysl, takže vždycky, když se mu Yori s něčím svěřil, Yano už to, podle mě, dávno věděl.
Yano

Co se týče hudby a kresby, obojí je podle mě skvěle zvládnuté, nevím co víc k tomu dodat. Hudbu jsem si vážně oblíbila, ta stále se opakující melodie je krásná a chytlavá. Kresba je pěkně udělaná, jako u klasického anime.
Samozřejmě, že verzí názvu je více, já mám nejradši právě I love my little sister, ale najdete to i pod I love my younger sister a Boku wa Imóto ni koi o suru. Ten japonský je pro mě prostě moc dlouhý na zapamatování :D. Česky Miluju svou malou/mladší sestru...
Asi nejlepší překlad, co jsem viděla byl na ulož.to, ale dostala mě věta Iko: „Sakra, zapomněla jsem si kamizolu!“ Tou kamizolou je myšleno tílko. Pak tam má myslím ještě Yano jednu větu špatně, má říkat něco ve smyslu: „Vlastně ani ne.“ A říká větu, která je tomu docela podobná, ale znamená přesný opak (Viděla jsem i en. titulky, takže jsem si jistá…).

Málem bych zapomněla! Tento příběh je natočený i jako film, jmenuje se stejně jako anime... Zatím jsem ho neviděla, takže kvalitu nemůžu posoudit
Komu to ještě nedošlo, tak anime se mi líbilo a vřele ho doporučuji, jenom nedoporučuji koukat se na něj před rodiči… moje mamka to nevzala moc dobře a to je podle mě docela dost tolerantní… Je to anime, které krásně zpracovává jedno z tabu a… citlivější z nás si připraví kapesník :D
Jass

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :D Alespoň doufám, že je za co děkovat... Ale jak mi nedávno někdo řekl, vždycky je za co děkovat, takže díky!